Konsthallens logga
Tillbaka till  STARTSIDAN

Västerås Konsthall erbjuder ert företag aktiviteter och skyltläge i Konsthallen enligt nedan.

Sponsringsnivåer

Nivå 1

Exponering av företaget i form av skylt i Västerås Konsthall. Inbjudan till vernissager, föreläsningar (spec. antal deltagare). 15.000 kr.

Nivå 2

Exponering av företaget i form av skylt i Västerås Konsthall. Inbjudan till vernissager, föreläsningar (spec. antal deltagare). Förhandsvisning på två valfria utställningar med konstnärssamtal, ett glas vin med tilltugg. 30.000 kr.

Nivå 3

Exponering av företaget i form av skylt i Västerås Konsthall. Inbjudan till vernissager, föreläsningar (spec. antal deltagare). Förhandsvisning på två valfria utställningar med konstnärssamtal, ett glas vin med tilltugg. Kortkurs i valfri teknik vid t ex kick off för grupp med högst 15 deltagare. 50.000 kr.

Dessa tre nivåer ska ses som riktlinjer. Vi är öppna för en diskussion om just ert sponsorspaket, och vi kan skräddarsy aktiviteter som passar just dig/ert företag.

Ovanstående sponsringsnivåer för utskrift pdf
Infofolder om Västerås Konsthall/Konstnärsföreningen A5 för utskrift pdf
Infofolder om Västerås Konsthall/Konstnärsföreningen A4 för utskrift pdf

Utställningarna ordnas i Konstnärsföreningen Västerås Konsthalls regi i samarbete med Vänföreningen Västerås Konsthall och med stöd av

Logga Sveriges Konstföreningar
Kontaktinfo - Finns också länk på startsidan.

Uppdaterad 2023-08-22 / tohbbe